Teslİmat ve İade

Arıza/İade/Değişim Sürecinin Geneli Hakkında

 

Gönderimini yaptığınız her türlü ürün tarafımıza geldikten sonra onay sürecine girmektedir. Gönderimini yaptığınız ürünlerin kutu içeriği, aksesuarları, ambalajı ve koruma filmleri kontrol edilir. Ürünleriniz iade için onaylandığı takdirde ücret iadesi için işleme alınır. İade işlemi onaylanan ürünlerin ücretlerinin geri ödemesi en geç bir hafta içinde yapılmaktadır.

Ürün İade ve Değişimi Hakkında

Ürün iadesini gerçekleştirmek için öncelikle ürünün satın aldığınız tarihten itibaren 14 günü geçmeden tarafımıza iade/değişim talebinde bulunmanız gerekmektedir. Talebini için [email protected] adresine mail atarak süreci başlatabilirsiniz. Ürün iadesinde yani ürünü almaktan vazgeçtiğiniz (cayma hakkının kullanımında) durumlarda ürün ambalajlı olması durumda ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış olması ve ürünün kullanılmamış olması gerekmektedir.


Ürünün yapısı itibari ile açılması durumunda iade edilemeyecek ve cayma hakkının kullanılamayacağı olan ürünler kapsamında; son kullanma tarihi bulunan, saklama koşulları dolayısıyla bozulma ihtimali olan içerisinde sarf malzemesi bulunan ürünlerin iadesi mümkün değildir. 



Arızalı ya da Bozuk Ürünler Hakkında

Arızalı ya da bozuk olduğunu düşündüğünüz ürünler için öncelikle ürünün satın aldığınız tarihten itibaren faturası ile birlikte 14 günü geçmeden tarafımıza arıza/iade/değişim talebinde bulunmanız gerekmektedir. Bu talep için gereken süreci başlatmak için konu hakkında [email protected] adresine mail atmanız gerekmektedir.

Arızalı ya da bozuk olduğunu düşündüğünüz ürünler incelendikten sonra müşterinin beyan ettiği gibi arızalı ya da bozuk olduğu tespit edilirse müşterinin tercihi doğrultusunda aynı ürün ile değişimini ya da ücret iadesi gerçekleştirebilir.


Arızalı ya da bozuk olduğunu düşündüğünüz incelendikten sonra müşterinin beyan ettiği gibi arızalı ya da bozuk olmadığı ve ürünün çalıştığı tespit edilirse ürün müşteriye bilgi verilerek müşteriye geri gönderilir.

Garantili Ürünler Hakkında

İnternet sitemizde satışa sunulan mal, ürün ve hizmetler aksi belirtilmediği takdirde, sunulan mal, ürün veya hizmetin niteliğine göre üretici firmanın garantisi altındadır. Garanti kapsamındaki ürünler ile ilgili arıza ya da teknik servis istenmesi durumunda arıza ile ilgili bir ön bilgilendirmeyi tarafımıza store@aaalgv.org.tr adresine mail atarak yapabilirsiniz. Gönderilen ürünün ön incelemesi tarafımızca yapılıp tedarikçi firmaya servis için gönderimi yapılmaktadır. Tamiri ya da değişimi yapılan ürün tarafımıza ulaştıktan sonra ürün gönderimi tarafınıza yapılmaktadır.

Teknik servis tarafından tamir bedeli çıkması durumunda tarafınıza bilgi verilip tamir için onay alınmaktadır. Onay verilmesi durumunda ürünün tamiri yapılıp tarafınıza gönderilir. Tamir edilen ürünün tarafınıza gönderimi ancak bu tamir bedeli ödendikten sonra yapılır.

Belli ürünlerde garanti kapsamında satılan ürünlerin içerisinde üreticinin paylaştığı kullanım kılavuzu bulunan ürünlerde (kullanım kılavuzu, kutu üzerinde bilgilendirme, üretici web sitesi vb. yerlerde) bilgilerine uyulduğu halde problemli olması durumunda yenisi ile değiştirilmektedir.

Garanti koşullarından yararlanabilmek için, siparişin kargo tarafından teslimi sırasında kontrol edilmesi ve herhangi bir hasar tespit edildiği takdirde siparişin teslim alınmayarak kargo şirketi yetkilisine tutanak tutturulması gerekmektedir. Sipariş konusu mal, ürün veya hizmet üzerinde değişiklik yapılması, deformasyon olması ya da orijinalliğinin bozulması halinde sipariş konusu mal, ürün veya hizmet garanti kapsamından çıkar.

Kargo Gönderimi ile İlgili

Ürünlerin bize geri gönderilmesi gerektiği takdirde aşağıda bulunan adres bilgilerine gönderimi yapabilirsiniz. Kargo ile gönderim yapılan ürünlerin tarafımıza ulaşana kadar sorumluluğu göndericiye aittir.

Ankara Atatürk Anadolu Lisesi Geliştirme Vakfı İktisadi İşletmesi        
Adres: Aziziye Mahallesi Enis Behiç Koryürek Sokak No: 30 06690
Çankaya /Ankara Türkiye
Telefon: (538) 332 9248
E-posta: [email protected]